Sunday, March 25, 2012

Calypso, don't fall in love with me



  After this period of work since Italy, I'll be rewarded with a relaxed week in the fantastic island of Malta. I'm very happy to go there as an introduction of this summer. I'm happy too, because I'll spend this week with my mom who wanted to do a trip with me. When I'll get back I'll have a lot of things to share to you so be patient. Tomorrow are supposed to arrive my new shoes and I'm very excited about it because I will be able to bring them to Malta. Have a nice Sunday eve'.


  Après cette période de travail depuis l'Italie, je vais passer une semaine dans la fantastique île de Malte. Je suis très content d'y aller comme une introduction de cet été. Je suis content aussi car j'y vais avec ma mère vu qu'elle voulait faire un voyage avec moi. Quand je reviendrais j'aurais pleins de choses a vous dire et vous montrer alors soyez patient. Demain sont supposés arriver mes nouvelles chaussures et je suis très content de pouvoir les amener a Malte. Passez une bonne soirée.


  Después de este periodo de trabajo desde Italia, voy a pasar una relajan semana en la maravillosa isla de Malta. Estoy muy contento porque es una introducción de este verano. Estoy también contento porque voy con mi madre que le apetecía mucho hacer un viaje conmigo. Cuando vuelva tendré muchas cosas que contaros y enseñaros así que ahí que tener un poco de paciencia. Mañana llegan supuestamente mis nuevos zapatos y estoy ilusionado ya que podré llevarlos al viaje. Pasad un buen domingo noche.




No comments:

Post a Comment